Yanaika
-Ik wil jullie bedanken voor het mooie afscheid dat jullie voor mijn papa hebben georganiseerd. Jullie hebben van de asverstrooiing een heel betekenisvol moment gemaakt. Het tekstje dat jullie hebben voorgelezen over de asverstrooiing was ook zeer troostend.
Hartelijk dank,